Doprava zdarma nad 99€

Možnosti dopravy a platby

Možnosti dopravy

Štandardná dodacia lehota je do 24/48 hodín odo dňa prijatia objednávky, v prípade ak je momentálne tovar na sklade.

Ak je tovar u dodávateľa, dodanie tovaru sa predĺži maximálne do 2 týždňov. Ak nie je tovar momentálne na sklade, bude zákazník kontaktovaný telefonicky alebo e-mailom a následne mu bude oznámený predpokladaný termín expedície tovaru.

Tovar doručujeme prostredníctvom kuriéra GLS (balík na adresu), Packetou "Zásielkovňou" (balík na výdajné miesto), alebo Slovenskou poštou (balík na poštu).

Spôsob dodania:

  • Slovenská pošta – 5,00 eur (balík do 10 kg)
  • Kuriérska služba GLS – 4,00 eur 
  • Packeta - Zásielkovňa - 3,00 eur (balík do 5 kg)
  • Osobný odber na adrese Hlavná 57/61, Jarok - medzi 8.00-15.00hod. - rezervácia tovaru 5 pracovných dní
  • Doprava zdarma na 99,00€ sa nevsťahzje na paletovú prepravu.
  • Paletové zasielky - 70,00 eur - účtuje sa len pri elektrických masážnych lehátkach a elektrických masážnych kreslách, nakoľko sa jedná o dodanie paletovou dopravou.

Objednávka nad 10kg je automaticky zasielaná iba Kuriérskou službou GLS, nie Slovenskou poštou.

Dodanie do 24 hod je možné za nasledovných podmienok: 

1.Všetky objednané položky v objednávke musia mať dostupnosť Skladom (dodanie do 24 hod).

2. Objednávka musí byť vytvorená do 11:00 v pracovný deň a nasledujúci deň musí byť tiež pracovný. (počas víkendov a sviatkov tovar nedoručujeme)

3. Spôsob platby dobierka, trust pay (musí platba prebehnúť v poriadku), alebo bankový prevod tak, aby ste zabezpečili aby platba bola pripísaná do 11:00. 

4. Zvolíte si dodanie kurierom GLS.

V kuriérskej spoločnosti GLS tiež pracujú len ľudia, ktorí môžu urobiť chyby a balík nedoručia do 24 hod. Počas vianočných sviatkov od 12.12 do 31.12 negarantujeme 24 hodinové doručenie z dôvodu preťaženia služieb kurierskej spoločnosti. 

Prosíme, aby ste tovar po prevzatí riadne skontrolovali. Vašu reklamáciu týkajúcu sa množstva či kvality tovaru akceptujeme do 48 hodín od prevzatia, a to v písomnej forme spolu s fotodokumentáciou. Reklamáciu posielajte na e-mailovú adresu:  info@revixa.sk.

Zriedkakedy sa stáva, že počas prepravy sa tovar poškodí. Keďže tovar od nás odchádza v nepoškodenom stave a je riadne zabalený, zodpovednosť za škody znáša kuriérska spoločnosť. Ak dôjde k poškodeniu tovaru počas prepravy, prosíme, dajte nám ihneď po zistení tejto skutočnosti vedieť a my začneme riešiť reklamáciu voči kuriérskej spoločnosti.

 

Možnosti platby

Platobné podmienky

  • Platba vopred na účet predajcu - bankový prevod (bez poplatku + 0eur)
  • TrustPayCard - okamžitá platba kartou (bez poplatku + 0eur)
  • Platba na dobierku - v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí tovaru (+1,50eur)
  • Platba prostredníctvo spoločnosti Quatro, nákup na splátky.

V prípade platby Vopred na účet a platby TrustPayCard je tovar odoslaný až po pripísaní peňažných prostriedkov na účet predávajúceho.

Kde všade nás nájdete

Najdôležitejšie novinky priamo na váš email

Získajte zaujímavé informácie vždy medzi prvými

Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.