Možnosti dopravy a platby
Možnosti dopravy
Štandardná dodacia lehota je do 24/48 hodín odo dňa prijatia objednávky, v prípade ak je momentálne tovar na sklade.
Ak je tovar u dodávateľa, dodanie tovaru sa predĺži maximálne do 2 týždňov. Ak nie je tovar momentálne na sklade, bude zákazník kontaktovaný telefonicky alebo e-mailom a následne mu bude oznámený predpokladaný termín expedície tovaru.
Tovar doručujeme prostredníctvom kuriéra GLS (balík na adresu), Packetou "Zásielkovňou" (balík na výdajné miesto), alebo Slovenskou poštou (balík na poštu).
Spôsob dodania:
- Slovenská pošta – 5,00 eur (balík do 10 kg)
- Kuriérska služba GLS – 4,00 eur
- Packeta - Zásielkovňa - 3,00 eur (balík do 5 kg)
- Osobný odber na adrese Hlavná 57/61, Jarok - medzi 8.00-15.00hod. - rezervácia tovaru 5 pracovných dní
- Doprava zdarma na 99,00€ sa nevsťahzje na paletovú prepravu.
- Paletové zasielky - 70,00 eur - účtuje sa len pri elektrických masážnych lehátkach a elektrických masážnych kreslách, nakoľko sa jedná o dodanie paletovou dopravou.
Objednávka nad 10kg je automaticky zasielaná iba Kuriérskou službou GLS, nie Slovenskou poštou.
Dodanie do 24 hod je možné za nasledovných podmienok:
1.Všetky objednané položky v objednávke musia mať dostupnosť Skladom (dodanie do 24 hod).
2. Objednávka musí byť vytvorená do 11:00 v pracovný deň a nasledujúci deň musí byť tiež pracovný. (počas víkendov a sviatkov tovar nedoručujeme)
3. Spôsob platby dobierka, trust pay (musí platba prebehnúť v poriadku), alebo bankový prevod tak, aby ste zabezpečili aby platba bola pripísaná do 11:00.
4. Zvolíte si dodanie kurierom GLS.
V kuriérskej spoločnosti GLS tiež pracujú len ľudia, ktorí môžu urobiť chyby a balík nedoručia do 24 hod. Počas vianočných sviatkov od 12.12 do 31.12 negarantujeme 24 hodinové doručenie z dôvodu preťaženia služieb kurierskej spoločnosti.
Prosíme, aby ste tovar po prevzatí riadne skontrolovali. Vašu reklamáciu týkajúcu sa množstva či kvality tovaru akceptujeme do 48 hodín od prevzatia, a to v písomnej forme spolu s fotodokumentáciou. Reklamáciu posielajte na e-mailovú adresu: info@revixa.sk.
Zriedkakedy sa stáva, že počas prepravy sa tovar poškodí. Keďže tovar od nás odchádza v nepoškodenom stave a je riadne zabalený, zodpovednosť za škody znáša kuriérska spoločnosť. Ak dôjde k poškodeniu tovaru počas prepravy, prosíme, dajte nám ihneď po zistení tejto skutočnosti vedieť a my začneme riešiť reklamáciu voči kuriérskej spoločnosti.
Možnosti platby
Platobné podmienky
- Platba vopred na účet predajcu - bankový prevod (bez poplatku + 0eur)
- TrustPayCard - okamžitá platba kartou (bez poplatku + 0eur)
- Platba na dobierku - v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí tovaru (+1,50eur)
- Platba prostredníctvo spoločnosti Quatro, nákup na splátky.
V prípade platby Vopred na účet a platby TrustPayCard je tovar odoslaný až po pripísaní peňažných prostriedkov na účet predávajúceho.